De avond voor vertrek. - Reisverslag uit Gorssel, Nederland van Yvonne en Rudy Pangemanann-Hanning - WaarBenJij.nu De avond voor vertrek. - Reisverslag uit Gorssel, Nederland van Yvonne en Rudy Pangemanann-Hanning - WaarBenJij.nu

De avond voor vertrek.

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Rudy

31 Augustus 2014 | Nederland, Gorssel

Bijna, gelukkig bijna gaat de reis beginnen.Na een jaar hard werken is deze vakantie best een verdiende afleiding vind ik. Al een paar dagen zit mijn hoofd vol met allerlei dingen die nog geregeld moeten worden. Nog een toets afsluiten voor mijn werk. Boodschappen in huis halen voor Maurice. Honden en kattenvoer bestellen bij Zooplus. De was wegwerken. Huis spik en span maken,en de reistas klaar maken. Bah dat is de minst leuke klus. Altijd veel teveel bagage. En natuurlijk bang om wat te vergeten. Vanavond er op tijd in want als heel Nederland nog ligt te slapen rijden wij richting Schiphol. Om 6.10 uur vliegen we. Dus om 3.30 uur staan wij in de vertrekhal. Als het goed is landen we rond 10.35 uur op Santorini. Heerlijk de warmte tegemoet.Mooie omgeving.Lekker eten. Foto's maken en tot rust komen. Leuk vind ik het om een verslag te maken. Mijn hoofd blijft bezig en dit alles zal worden vastgelegd in een album zodat er later altijd een herinnering is. Of er WiFi overal is is nog de vraag. We zullen zien.

  • 31 Augustus 2014 - 20:45

    Alie Bouwmeester:

    Alles komt goed ,slaap lekker en een fijne vakantie,goede reis xx

  • 31 Augustus 2014 - 20:52

    Marianne:

    Hallo (bijna) vakantiegangers,

    Leuk die vakantiekriebels vooraf, al zijn er inderdaad altijd bepaalde klusjes die er nu eenmaal bij horen maar niet favoriet zijn.
    Maar als het goed is staat alles nu klaar en liggen jullie lekker voor de voorlopig laatste avond te knorren in jullie eigen bedje.
    Ik wens jullie een voorspoedige reis toe en een super toffe vakantie.
    Leuk dat ik jullie weer kan volgen zodat ik ook weer een beetje het vakantiegevoel terug krijg.

    Pas goed op elkaar..Groetjes Marianne

  • 31 Augustus 2014 - 21:28

    Ina:

    Yvonne en Maurice een hele fijne vakantie toegewenst. Lekker genieten!! Leuk dat je weer een verslag gaat bijhouden van al jullie belevenissen. Ik ben benieuwd!!

    Heel veel plezier!

    Groetjes, Ina

  • 31 Augustus 2014 - 22:08

    Miriam Wentink:

    Yvonne en Rudy, ik begreep dat jullie er aan toe waren!
    Voorspoedige vlucht toegewenst en veel plezier, onspanning en leuke activiteiten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne en Rudy

Actief sinds 14 Okt. 2014
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 11574

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 15 September 2014

Eilandhoppen Santorini Naxos Paros

Landen bezocht: